logo Facebook
i slova jsou činy

FTV Prima a Lidové noviny vydávají časopis Prima ZOOM

15. června 2017 13:00 / autor: Jan Mrzena

Spolupráce FTV Prima a vydavatelství Mafra nejsou v poslední době ničím výjimečným.  Nepřekvapí tedy ani informace, že se spojili i za účelem vydávání nového časopisu Prima ZOOM.  Půjde o magazín zaměřený na historii, vědu, přírodu a techniku. Vydávat ho bude společnost pod obchodní značkou Solootions ve spolupráci s Mafrou. Pilotní číslo vyjde už za týden. 

Časopis je v podstatě marketingovou kampaní pro širší rodinu skupiny Prima. Bude zejména směřován k pořadům kanálu Prima ZOOM. V časopise bude připraven detailní  měsíční televizní program kanálu. V pilotním čísle bude hlavním tématem Turecká hrozba a pohled na zkušenosti Vladimíra Putina z jeho začátků práce v KGB v Drážďanech.

„Díky novému časopisu Prima ZOOM přeneseme zajímavý obsah z vysílání Prima ZOOM i mimo obrazovky. Věřím, že diváci, což jsou z 60 % muži nad 35 let se středoškolským vzděláním, náš nový časopis ocení, protože tištěná média v poslední době prožívají renesanci, zvláště u vzdělanějších cílových skupin. Do budoucna bychom rádi časopis vydávali pravidelně, rozhodne o tom, ale čtenářská odezva na pilotní číslo,“ říká Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zodpovědný i za agenturu Solootions.

V premiérovém čísle čtenáři naleznou i mnohá další témata. Například rozhovor s fotografem divokých zvířat Petrem Slavíkem nejen o fotografování či s ředitelem Zoo Praha Miroslavem Bobkem o Laosu. Populárním tématem bude jistě Svět podle Putina; Nejdrsnější hymny světa – co vypovídají o národech?; příběh o Heydrichovi; Zkáza ve stínu Titaniku – Brittanik šel pod hladinu rychleji a další zajímavosti.

„Jsme rádi, že jsme mohli spojit síly s televizí Prima, jelikož naši čtenáři mají rádi odborněji pojatý obsah, kdy se dozví něco nového ať už z oblasti historie, přírody, vědy nebo techniky. Texty v časopise Prima ZOOM jsou poutavě napsané a informace dány do souvislostí. Nejedná se tedy o zkratkovité materiály, které jsou příznačné pro dnešní digitální dobu,“ dodává Veselin Vačkov, ředitel redakce deníku Lidové noviny.