logo Facebook
i slova jsou činy

MediaGuru: Cannes Lions: Roboti přicházejí na scénu

19. června 2017 22:35


Přinášíme reportáž z Cannes Lions. Rodí se nová reklamní velmoc. Roboti přicházejí na scénu.
Od soboty 17. června patří jihofrancouzské město Cannes kreativnímu průmyslu. Až do 24. června zde probíhá festival Cannes Lions, který kromě prestižní reklamní soutěže přináší i celou řadu přednášek.

O výsledcích v soutěžních kategoriích informujeme v našem zpravodajství. O tématech, která se na festivalu diskutují, referuje přímo z místaPavel Galík, strategy & digital director mediální agentury PHD. První den byl zasvěcen tématu inovací, kde podle všeho dominovaly především čínské firmy. Svůj pohled na inovace prezentovala také NASA, Waze a Spotify.

Pavel Galík

Výsledky v soutěži přinášíme postupně z pohledu úspěchu českých agentur ve zvláštních článcích.