logo Facebook
i slova jsou činy

RADIOHOUSE mění strukturu a řízení agenturního prodeje

18. července 2017 02:41 / autor: Jan Mrzena

Největší rozhlasové mediální zastoupení RADIOHOUSE provádí změny v divizi agenturního prodeje. V nastávajícím období bude přímo řídit tuto divizi generální ředitel RADIHOUSE, Miroslav Hrnko. Dosavadní ředitel divize Michal Beran ze společnosti po vzájemné dohodě odchází.

Michal Beran odchází po vzájemné dohodě z postu ředitele agenturního obchodu mediálního zastoupení RADIOUHOUSE. „Děkuji Michalovi za dlouholetou práci, kterou odvedl v RADIOHOUSE a přeji mu mnoho štěstí v osobním i dalším profesním životě,“ říká Miroslav Hrnko, generální ředitel RADIOHOUSE.

Důvodem změny na nejvyšším postu agenturního prodeje ve společnosti RADIOHOUSE je plánované přeuspořádání vnitřní struktury firmy tak, aby lépe odpovídala současným požadavkům agentur a jejich klientů. Nově zavedeme v divizi agenturního prodeje několik segmentových ředitelů, kteří se budou zaměřovat na agenturní obchod a na podporu poptávky agenturních mediaplannerů. Ředitelé budou podléhat přímo generálnímu řediteli. Věříme, že nová organizační struktura bude více flexibilní a dokáže lépe operativně reagovat na všechny nové příležitosti,“ říká Miroslav Hrnko. „Podrobnosti a personální obsazení budou zveřejněny poté, co s nimi budou seznámení naši klienti,“ dodává Miroslav Hrnko.