logo Facebook
i slova jsou činy

Rádio Hey nechce unavovat posluchače reklamou

26. července 2017 06:00 / autor: Jan Mrzena

Komerční rádia žijí z reklamy. Její vysílání však modifikují podle potřeb a přání svých posluchačů. Reklama vysílaná do zdi nemá smysl, a tak se snaží komerční komunikaci uzpůsobit tak, aby posluchači jejich rádio nechali trvale naladěné a aby našli i posluchače nové. Podobně postupuje i dynamicky se rozvíjející Rádio Hey. „Svým klientům nabízíme prezentaci důstojným a nepřehlédnutelným způsobem, avšak své posluchače nezahlcujeme nesmyslným množstvím reklamy,“ říká majitel rádia Miroslav Pýcha. S touto filozofií rádio postupně zvětšuje pokrytí signálem a oslovuje specifickým zvukem nové posluchače.

„Pokrytí Rádia Hey se za poslední 2 roky dramaticky zvětšilo. Snažíme se pokrýt zejména větší města,“ uvedl pro Česká média Miroslav Pýcha, „teď nás čeká Zlín, odstranili jsme rušení kmitočtu na Ostravsku. Pochopitelně nejdůležitější pro nás byla Praha, kde vysíláme od pondělka.“ Rádio Hey se stalo po více než 12 letech zcela novou rozhlasovou stanicí v přeplněném pražském éteru.

Rádio Hey nabízí Rock, Rock&Pop a hudbu 80. – 90. let. Mluveného slova je pomálu, s reklamou to nepřehání. „Od září připravujeme novou muziku do našeho playlistu. Chceme také trochu zjednodušit hudební výběr, aby posluchačům bylo jasné, co mohou vlastně od našeho rádia očekávat,“ plánuje Miroslav Pýcha, „příliš široce rozkročený playlist je pro posluchače těžko uchopitelný. Tím ale nechceme omezit pestrost našeho hudebního výběru, jen budeme některé tituly směřovat do hudebních speciálů, vysílaných v pravidelných podvečerních časech. Nově plánujeme např. hodinku s filmovou muzikou.“ Rádio Hey chystá také novinky v moderovaném programu. „Máme v plánu rozjezd rádia v Praze oslavit na podzim koncertem v Lucerna Music Baru,“ dodává Miroslav Pýcha, „do té doby spustíme i další novinky na Hey.“