logo Facebook
i slova jsou činy

Hlavní kanál FTV Prima změnil grafiku i design

28. srpna 2017 12:44 / autor: Jan Mrzena

FTV Prima pozměnila od 27. srpna koncept grafiky a designu na svém hlavním kanálu. Jde o nové předěly a upoutávky v moderním provedení s novou grafikou i písmem. Záměrem české komerční dvojky je představit divákům Primu jako vstřícnější, zábavnější a progresivní televizi pro všechny. Kreativní zpracování zároveň navazuje na podzimní claim 'Uvidíme se', které značí, že se televize Prima těší, až se se svými diváky uvidí u televizních obrazovek.

„Přinášíme divákům novou vnitřní grafiku, která reflektuje současný moderní design. Dynamický pohyb jim umožní intuitivní vnímání informací, přitom jde o jednoduchý a srozumitelný obrazový princip. Stávající barevnou paletu jsme rozšířili o další odstíny, které udělají ze sledování ještě atraktivnější zážitek,“ říká Michal Pacina, kreativní ředitel FTV Prima a společnosti DEPARTMENT, která nový koncept pro televizi Prima vymyslela.