logo Facebook
i slova jsou činy

Rada dnes bude řešit marketing i programová schémata

04. října 2017 06:00 / autor: Jan Mrzena

Dnes odpoledne proběhne jednání Rady České televize. Na programu jsou připraveny běžné podklady z Dozorčí komise a generální ředitel Petr Dvořák seznámí radu s aktuálním děním ve veřejnoprávní televizi. Rada se bude podrobněji věnovat úseku marketingu. Úsek patří mezi základní organizační součásti televize, je postaven na stejnou úroveň, jako například zpravodajství, technika, program, výroba, či televizní studia v Brně a Ostravě. V jeho čele stojí ředitelka marketingu Denisa Kollárová. Úsek zahrnuje nová média, teletext, divácké centrum, self promotion, grafika a design, ale také produkci marketingových akcí. Oddělení také řeší mediální partnerství a organizuje festivaly. Radní také budou řešit programová schémata všech kanálů České televize ve 2. pololetí letošního roku.

Rada má v současné době dva místopředsedy. Třetí post je od konce června, kdy skončil mandát Jiřímu Závozdovi, volný. Na minulém jednání chtěli radní nového místopředsedu zvolit, avšak volbu na začátku schůze vyřadili z programu. Jestli se uskuteční dnes, není jisté, protože v navrženém programu není zařazena.