logo Facebook
i slova jsou činy

ČTK hledá nové zdroje, spouští PROTEXT SPECIÁL

06. března 2018 06:00 / autor: Jan Mrzena

Při volbě generálního ředitele České tiskové kanceláře slíbil Jiří Majstr radě, že agentura pod jeho vedením bude vyvíjet projekty pro oslovení korporátní klientely. Projekty by mohly po vzoru zkušeností některých evropských národních agentur přinést využití informací, které má ČTK k dispozici, ovšem ve své běžné činnosti je nemůže zcela uplatnit. Od nového projektu si kancelář může slibovat i vylepšení svých stagnujících příjmů.

ČTK od března spustila ve svém PR servisu Protext novou službu PROTEXT SPECIÁL. Je určena pro firmy a instituce, které chtějí oslovit odbornou i širokou veřejnost.  Agentura bude v rámci nové služby vydávat speciální magazíny ve formátu PDF, které bude elektronicky distribuovat v newsletteru, na sociálních sítích a také publikovat na svém zpravodajském webu Českénoviny.cz jako komerční přílohu, případně jako supplement některého z deníků.

„Chceme rozšířit služby našeho PR servisu Protext a nabízet magazíny, které se budou věnovat uceleným tématům. Naši klienti tak budou mít větší šanci představit své produkty, názory nebo lídry na širším prostoru a zajímavou formou,“ řekl ředitel strategie a rozvoje ČTK Jaroslav Kábele, který je za novou službu zodpovědný.

Prvním speciálním magazínem je Česká stopa v kosmu slaví 40 let. Vyšel 2. března a věnuje se výročí letu prvního československého kosmonauta Vladimíra Remka do vesmíru v roce 1978. Popisuje ale také výjimečnou pozici Prahy jako sídla evropské Agentury pro evropský globální navigační družicový systém Galileo (GSA) nebo výhody využívání kosmického vývoje pro běžný život – v tomto případě pro vozy pražského metra.